luni, 28 noiembrie 2011

Coincidente

* Atot-facatorul Vrancei a dat ordin primarului Didi sa deschida Bld. Unirii in ziua si la ora cind vrea muschii lui. Asa ca s-a si intimplat acest lucru, dupa pohta si directiva celui mai ... cel al Vrancei. Daca tot deschide Oprisan strazile la comanda sa, atunci sa dea ordin sa vina caldura, sa creasca pensiile si salariile, sa se desparta apele, sa se aprinda becurile, sa se opreasca vintul, sa apara soarele si multe altele la care legendarul Moise nici nu visa!
* Nu stiu cum s-a intimplat ca, atunci cind am vazut ordinul lui Oprisan in propriul monitor, mi-am adus aminte de niste articole din presa locala si nationala din ultimele 2 luni. De exemplu, imi atrasese atentia un articol din Evenimentul Zilei cu titlul "Feriti-va de suti!". In articol ni se prezentau metodele de furat portofele si zonele cele mai periculoase, precum garile, autogarile, mijloacele de transport in comun si locurile aglomerate, in general. De ce nu s-o fi scris articolul asta acum vreo 30 de ani, poate mai invatau cite ceva (si se fereau) toti cei treceau prin Gara Focsani! Plus ca uite unde s-a ajuns, de la portofelele din genti si buzunare la portofelele uriase din fondurile publice! Un alt articol recent din presa nationala avea o concluzie paguboasa dar adevarata despre tara noastra: Romania e tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta! Si cite au coborit acum ceva ani prin Statia Focsani...
Iar din presa locala am aflat, cu bucurie, ca un sut a fost prins! Am tresarit o secunda, apoi mi-am revenit. M-am bucurat, intr-adevar, ca a fost prins un sut, insa, din pacate, nu a fost prins si reeducat cel care ar fi trebuit la timpul potrivit. Poate avea si judetul nostru o sansa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu